23 Aralık 2017 Cumartesi

Fibromiyalji



Cok cok uzun surelerdir inanilmaz bir boyun tutulmasi sirt agrisi yasiyorum.Kendimi bildim bileli sabah dus alma insaniyim.Annem hep yalvarir geceden dus al sabah almanin acisini ileride yasayacaksin diye....Defalarca denedim asla oturtamadim gece dus alma olayini. Sabah dus almayinca kendimi hasta hissediyorum, uyanamiyorum, gunum resmen kotu geciyor...Neyse yillar yillari kovaladi, oldum 37 yasinda ve 1 senedir bu agrilarla basetmeye calisiyorum.Artik dayanilmaz bir hal alinca doktora gittim ve 10 gundur fizik tedavi aliyorum.Once pedlerle 20 dakika masaj ardindan halk aradinda  boyun cekme denilen traksiyon islemi uygulaniyor. Faydasini gordum ancak uzun vadeli olarak bu dertten kurtulabilecegimi dusunmuyorum...Hastaligin psikolojik boyutu da var...Olur olmaz herseyi kafama taktigim surece isim zor gorunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder