25 Ekim 2016 Salı

2 Ekim'de Urla'ya Gittik

Yazmak içi geç kaldım, bugün 25 ekim, ne yazdam kardır, 2 ekim günü annem izmire gitti, biz de çocuklarla evde ne yazapacağımızı şaşırıyoruz, annemin bir lafı var, bunları sabah çıkaracaksın yatmaya eve sokacaksın, çok doğru, biz de attık kendinizi urlaya, hava da öyle güzeldi ki....bu arada 18 ekimde araba kullanmaya başladım.... 1 ayı geçti baya baya sürüyorun... manisadan urlaya, bornovaya, çiğkiye gidip geldim şimdiye kadar....işte urlaya da ben sürdüm... gerçi ilk trafik cezamı yanlış yere patk etmeken yedim... o konu öyle değil aslında, bizim bir hatamız yok....önce denizaltında yemeğe oturduk, öocuklar anında öyle bir döz dinlememeye, kendilerini yerlere atmaya, anınfa kaktık, çünkü yediğinizdrn birşey anlamayacaktık, sonra iskelede ünal kardeşlerde yedik, çibörek lahmacun, oide falan.... yanımıza birsürü pikniklik almıştık, meyveler, çiğdemler, fıstıklar, onları yedik iskelede banklarda oturup... bu da bugünden bir hatıra....    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder