25 Aralık 2017 Pazartesi

Yeniyıl Ritüellerim

Severek takip ettigim Mutfak Penceremden blogunda yeni bir yılın nasıl karsılanması gerektıgıne dair guzel bir posta rastlamıstım...Yazının orjınalı şurada. Ben de anlatıldıgı sekılde elımden geldıgınce bırseyler hazırladım....Hatta yaptıktan 1-2 saat sonra annem eve eli kolu dolu bir halde girdi...Ben gonulden ınanıyorum kı bu yılı bolluk ve bereket ıcerısınde gecırecegım....Sizler de belki yamak ıstersınız dıye yaptıklarımı aylaşmak istedim... Once içine kestane, arpa, bugday, badem ve  ceviz koydugum Bereket Kasem su sekılde....







Kasem antredeki şifonyerimin üzerinde yerini aldı...Ocagın 3. haftasında dogaya serpecegım...

Bunun dısında 2 adet kayık yaptım..İçine ara, bugday ve irinc koydum...Kapı ıcıne uste astım... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder