23 Aralık 2017 Cumartesi

Elizabeth Strout

2017 yılında goodreads'de kendıme 70 kıtap hedefı koydum ama sanırım 52-53 ıle bıtırecegım...aralık ayında cok yavasladım...cok cok heyecanlanarak aldıgım Elizabeth Strout'un dılımıze cevrılen sanırım 3. kıtabı olan Benim Adım Lucy Barton'ı elimde o kadar süründürdüm ki...
Beklediğim etkiyi de bırakmadı...Araya Netflix'i bolca almamın da etkisi var tabii....Okuma hızımı Netflix oldukca dusurdu...Ilk okudugum Elizabet Strout kitabı olan Kül Mevsimi bünyeme çok ağır gelmişti...Beni oldukça etkileyen bir kitaptı....
Hatta HBO'nun mini series dizilerinden biri olan 4 bölümlük Olive Kitteridge'i (Kül Mevsimi'nin orjinal kitap ismi de Olive Kitteridge zaten) de bir solukta ızleyıp bitirmiştim..
Dramalar ılgınızı cekıyorsa emınım cok seveceksınız...oyle yani Benım Adım Lucy Barton'ı en kısa zamanda bıtırıp bıraz cocuk gelısım kıtaplarına dalmak nıyetındeyım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder