29 Temmuz 2016 Cuma

Midem bulanıyor-Karnım ağrıyor

Nil 1-2 aydır midem bulanıyor-karnım ağrıyor  diyor çok sık. Yemeklerde. 1-2 lokma aldıktan sonra midem bulanıyor demeye başlıyor. Önceleri dikkat çekmeye çalıştığını düşünüyordum ama iyice rahatsız etmeye başlamıştı son haftalarda. Biz yine de Side tatilinde günde 3 kere yediği dondurmalara, tatlılara kısaca kötü beslenmeye bağladık ama doktora gitmeden de içimiz rahat etmeyecekti tabi ki. İlk günün sabahı pediatriye gittik. Kan, idrar, gaita testleri yapıldı. Allahtan kan aldırma olayını sorun etmiyor. Bu ikinci kez sorunsuz şekilde kan aldırışı. Tüpleri eline alıyor, koltuğa geçip oturuyor, elimi tutuyor ve hooop aldırıp kalkıyor. Hatta ağlayan çocuklarla da dalga geçiyor. Geçen seferki idrar muhabbetinden akıllanıp yanıma lazımlık da aldım. Lazımlığı tuvalette yere koymayayım diye poşet de aldım. Hiç umrumda değil, tuvalet kabinine girmeden lavaboların oraya duvar kenarına kurdum düzeneği, oturdu Nil. Sadece benden rahatsız oldu, ben dışarı çıktım, milletin yanında kakasını yaptı,koyduk kaba, çilini de kaba yaptı, oh mis. Üstünden nasıl bir yük kalktıysa artık. Öğleden sonra tahlilleri aldık. Tiroidi fazla çalışıyormuş. Bir de allerjik bünyeli  çıktı kan testinde. İkinci gün KBB ye gittik. Flexible ile burundan boğaza bir hortumla girdiler. Demir durmaz, bağırır dedi ama çocuk bizi yine utandırmaz mı😁. Gıkı çıkmadı. Sonuçta reflü de yok dendi. Geriye gastronomiye gitmek kaldı elimizdeki raporlarla. Gastronomi kötü beslenmeye bağladı. Gaviscon şurup ve Lansor hap verdi. Hayatında ilk kez hap içecek, bir heyecanlı... Neyse, Celal Bayat Tıp Fakültesinde çektiğimiz zebaletten, doktor kapılarında tam 2 gün sürünmekten bahsetmiyorum bile, daha kötü hastalık olmasın, yavrumun tahlillerini görmüş olduk zaten senede 1-2 kan verdirmeye  çalışıyoruz. Sonuç olarak bakalım geçecek mi mide bulantısı. Belki de başka besinlere- mesela süt ve süt ürünlerine-allerji geliştirmeye başlamış da olabilirmiş. Umarım sebep bu değildir.1 ay sonra tiroidin fazla çalışmasıyla ilgili endokrine gideceğiz.
 
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder