25 Temmuz 2016 Pazartesi

 Minik Doğa Sünnet Oldu



30 Haziran sabahı Demir,Doğa ve Nana (Doğa bana Nana diyor, nadiren de Nanam ) sabah sabah çıktık yola. Nil ve Anane evde kaldı. Nil gelmek istemedi. Doğa'yı acı çekerken göreceğinin düşündü ve o şekilde görmek istemedi. Ben sünnet kararı verildiği andaki halimden çok daha sakindim. Sünnet derisi yapışıklığı(fimozis) vardı ve bu işlem onun iyiliği içindi sonuçta. Zaten sünnet sonrası doktor, 6-7 yaşına kadar zaten sünnet olmasını gerektirecek bir enfeksiyon geçirirdi büyük ihtimalle dedi. Olması çok iyi oldu, çünkü doktor deri altındaki ölü deri artıklarını temizlemek için baya uğraşmış.
canım bitanem sünnet öncesinde doktorum uyuşturmaişlemi için gelmesini bekliyor
Önce uyuşturuldu, yaklaşık 45 dakika sonra ameliyata alındı, Demir de ameliyat esnasında yanındaydı. Ben çok korkmadım, rahattım, ameliyathaneden çıkınca 1-2 saat oyaladım Doğa'yı, bebek arabasında gezdirdim, Demir birkaç ameliyat aldı, sonrasında beraber eve döndük. Evde ananesi(Doğa ananesine de Nana diyor. Biz Nanalarız yani:)) ve Nil (yani Gi (Doğa Nil'e Gi diyor) karşıladı bizi. Gün içerisinde eğilip pipisine baktı korkarak ama asıl ilk gece zor geçti, çığlıklar atarak uyandı, Calpol-Pedifen-Merhem sürerek iki saate ancak sakinleşti ve uyudu. İlk 3-4 gece aslına bakarsanız bu şekilde korku dolu ağlamalarla uyandı ve zor sakinleşti. Alt açtırmayı zaten sevmiyor, hiç sevmememeye ve çığlık çığlık ağlamaya başladı ve aynı şekilde banyo (bıdı bıdı) yampmaya bayılan Doğa'm artık dehşet içerisinde pipisine eğilip eğilip bakıp çığlıklar atarak banyo yapıyor. Bu yazıyı 25.07'de yazıyotum tabi bu saydıklarım kısmen hafifledi. Artık alt açarken geçti diyoruz, ya da banyoda, sakinleşiyor. Bize tekrar güveniyor. Kalp kalp kalp.....
Operasyon öncesi
Sünnetini Manisa Devlet Hastanesi'n de Op. Dr. Bayram KELEŞ yaptı.İleride buraya not almadığım takdirde hatırlamam mümkün olmayacak çünkü...
babasıyla

 Sünnet akşamüzeri Nil, Demir ve ben aslen Doğa'ya sünnet hediyesi almak için çıktık. Sarı büyük bir plastik kamyon aldık. Nil de kendi için oyun hamuru seçti.
bugüne özel anneannesi Nil'in saçlarını sardı:)



sünnet sonrası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder