31 Temmuz 2016 Pazar

Manisa-Gaziemir

Annem son birkaç gündür Nil'i öğle uykusuna yatırıyor. Böyle olunca geceyarısından önce uyumuyor doğal olarak. Biz pek uyuması taraftarı değiliz ama biryandan da hak veriyoruz. Yazın öğleuykusu uyumayan çocuk mu olur. Hem günler gerçekten çok uzun ve öğleuykuları gerçekten çok tatlı ve çocuklara çok yakışıyor öğleuykusu özellikle de yazın. Neyse hanfendi bahçedeki süshavuzunda ıslanmış ve eve çıkarmış annem; uyuması, şınarması gece 1'i buldu. Sabah da sekizbuçukta ben çocuğu zorla yataktan kazıyarak kargatulumba kaldırdım. Zor kalktı tabi. Uzun bir gün olacağını o saatlerde anlamıştım. Üç vesayit gittik. Manisadan otobüsle garaj, garajdan dolmuş, gaziemir tansaşın önünden bir dolmuş daha. Neyse zar zor vardık Fundişime. Kahvaltı etmeden çıkmıştık, yolda Nil'e bir ayran, peynir ve simit almıştım biraz yemişti. Geç bir kahvaltı ettik. Hava inanılmaz sıcaktı. Biraz Elifle oynadılar, saat 3 gibi zar zor Nil'i uyuttum. Yoksa dönüş yolunu düşünemiyordum. 5 fibi kalktı. Fundiş kısır yaptı Nil uyurken. Hayatında yediğim en lezzetli kısırdı. Çok üzgünüm ama çok fazla yedim ve yeme kontrolümü kaybetmeye başladım. 1-2 kilo aldım bile. Antalya tatiliyle beraber kaybettim kontrolu, sonrası da geldi. 15 Ağuston 2015 67 kilo ile diyetisyene başlama tarihim. 1 sene dolmadan eski kısırdöngüme dönmek istemiyorum. Bocalıyorum, birşeyler ters gidiyor ve çok üzgünüm. Neyapacağımı bilmiyorum. Neyse Nil uyandı ve balkonfa kısır yedik ve Elif'in patenlerini ve bisikletini aldık parka çıktık. Kızlar biraz paten kaydı. Nil zaten ne zamandır istiyor ama henüz almadık, geçen sene denemiştik kayamamıştı. Elifinkiler biraz daha küçük yaşa hitap ediyordu. Sonra yediye doğru bindik dolmuşa. Sekizbuçuk olmadan evdeydik. Doğa da babası ve anneannesiyle traşa gitmiş☺️Gidecekti zaten randevuları vardı. Önce demir traş olmuş, Doğa korkmasın diye izletmişler, sonra Doğa oturmuş, ilginç şekilde sesini çıkarmamış ama içine atmış yavrum, kalkınca gözyaşları süzülmüş😔 Ağzını yerim onun. Geldik, akşam yemeği yendi. Şimdi odadan çıktım. Nil zorlandı uyurken.O zaman siz de beni uyutmayın öğlen diyor☺️. Canım yavrularım😍. Hıııı bir de Fundişim bana reiki yaptı. O elektriği hissettim, yani reiki esnasında 2 kez tüylerim diken diken oldu, çok güçlü bir elektrik hissettim. Reiki okuyacağım biraz, yani okumaya çalışacağım☺️