31 Temmuz 2016 Pazar

İcapçı Pazar

Bugün Demir icapçıydı, sabah tahmin ediyorum Doğa sekiz gibi uyandı, ben bu aralar birtakım kaygılar yüzünden geceleri ikiden önce uyuyamıyorum. Memuriyete girdiğimiz sınavın iptal olup hakkı ile atananların da memuriyetten çıkarılma ihtimali endişe yaratıyor. Neyse, bu sabahah çocukları Demir baktı, ben uyandığımda saat 11 di. Uzun süredir böyle güzel uyumamıştım sabah. Klasik kahvaltı faslı desem de ben kahvaltımı yalnız yaptım, herkes çoktan yapmış ben uyurken. Ev toparlandı,Doğa ile barbunya, fasulye ayıkladık.  Doğa uyudu, uyandı. Piknik için birşeyler hazırlayıp dışarı çıktık. Önce geçen sene kurbanlık sana aldığımız dama gittik Kuşlubahçe'ye. Danamızı seçtik.   Sonra düzgün bir park arayıp, malum nedenlerden bulamayıp kürkçü dükkanı sitemize döndük. Sitemizin değerini bir kez daha anladık. Çocuklar oynadı, Güler Teyze ve Turgut Amca inmiş aşağı ben Migros' a uğradım bir ara. İlk kez Migros'tantan kampanyalı kitap aldım 9,90'a.   Yukarı önce Doğa Paşa'mı çıkardım, yıkayıp uyuttum, Sonra Nil Kuzu' mu yıkadım, uyuttum. Karnı ağrıyıp midesi bulanıyor. O konuda da çok endişeliyim. Neyse bu haftasonunu da sağ salim bitirdik. Umarım hayırlı haberler alacağımız bir hafta olur.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder