22 Ağustos 2016 Pazartesi

Haftasonu

Annem izmirde aretinin torununun sünnet düğününe gitti bu haftasonu. Biz canavarlarla evde yalnızdık. Fırın makarna yaptım onlara. Biraz yağlı olmuştu  ama yendi yine de. Sofrabezine yerde yemeyi denedik dördümüz. Hem düşme tehlikesi yok hem de yerlere saçılma. Ama başarısız oldu bu yöntem. Halılar salçalı yağ oldu, Doğa çabamızı tamamen yanlış anladı ve bir oyun zannetti. Yemek tamamlanamadan sofrabezi toplandı:/ Nil bu ara çok gergin, asi evlat...Nedenlerine hiç girmeyeceğim. Çok çok anımız biriksin diye bu postu giriyorum, biraz da ilerde bakacak bol bol foto olsun diye...Nil'e yeni ayakkabı aldık...Önümüz bayram, Ankara'ya gidilecek,crocslarla gezecek ali yok çocuğun. O Doğa da az değil. Bu haftasonu cümle kurdu. 'Ben bal yicem' dedi. Şaşkınız..Aslında 'ben ba yicem' dedi de biz anladık.
Doğa'ca:
ba:bal
ça:çay
herşeyi ' ben ' diyerek anlatıyor onunla ilgiliyse. Ben: benim, bana....
Onun dışındaysa:şu
Gi:Nil
Nana, Nanam:Anne
Nene:Anane
Nam: Tamam
Mo:Kim o
Unutmadan, en önemli kelimemiz Üdüm:üzüm. Alaşehirli olmanın hakkını veriyor çocuk.

Canlarım benim, kalp,kalp,kalp.....

Yarın Nil hanımla yine Celal Bayar yollarına düşeceğiz. Bir hormonu yüksek mi, düşük mü ne çıkmıştı..Ona bakılacak... Bana kolay gelsin, neyse ciddi şeyler olmasın da önemli olan o...
Bir de 'midem bulanıyo, karnım ağrıyo' kabusunun artık tamamen onun abartması ve ezberi olduğuna eminim..Dün birşeyden şikayet etmek istedi, tam olarak sorun çıkarmak istiyor.. 'Karnım A...' dedi, artık ne kadar alıştıusa hemen bunlarla bizi sinir etmeye sonra 'Ay' dedi 'şuyum şu oluyo' diye devam etti..Yani tamamen olayı bizi üzmek için uyuduruktan poposundan  şikayet uydurma..%100 ağrımıyor, bulanmıyor demiyorum ama aşırı abartıyor...
 
 
 
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder