8 Ağustos 2016 Pazartesi

Bir Haftasonu

Bu haftasonu şu malum lanet sınavın iptal olması sebebiyle benim açımdan tatsız geçti diyebilirim. Her nekadar hakkı ile kazananlara birşey olmayacak dense de herşey netlik kazanmadan insanın içi rahat etmiyor. Cumartesi sabahı yine her zaman olduğu gibi Doğa ve ben ilk uyandık, sonra Nil uyandı sonra da geri kalan ev halkı.   Ne yapalım ne yapalım derken akşamüzeri Doğa uyandıktan sonra Spil'e pikniğe gidelim diye karar verdik.Hazırlandık falan bir curcuna çıktık. Doğa yolda ilk kez kustu. At alanına yani piknik yapılacak yere varmamıza 5 dakika kala kustu ve tam 5 dakika boyunca ellerine, üzerine heryere bulaşmış olan kusuklara o kadar endişeli baktı ki. Ne olduğunu anlamadı, anlamaya çalıştı. Canım benim...Çıkınca üzerini değiştirdik.Sonra piknik yaptık.O kadddddar toza çamura battılar ki piknik sonunda ayakları tozdan kapkaraydı, tenlerinin rengi belli  olmuyordu.
Pazar günü ise sabahtan yine aynı şeylerle geçti, doyur, uyut şeklinde. Öğleden sonra çocukları alıp Bostanlı'da deniz kenarında ve parklarda gezdirelim dedik. Aç çıkardık evden yine kusmasınlar veya mideleri bulanmasın diye ama...Hava o kadar nemli, sıcak ve bunaltıcıydı ve çocuklar o kadar etrafa kaçışıyorlardı ki..Ne doğru düzgün yedirebildim, ne oynayabildiler, laf da dinlemiyorlar...Biraz pişman olduk gibi oldu..Zaten bir ara arabada et yedirirken dünkü piknikten kalan etleri, doğa boğulur gibi oldu, çok korktuk..Neyse,bu hafta sonunu da böyle atlattık....Güzel bir hafta olur umarım....Sabah nil ben çıkmadan bir 'to do list' çizdi sabah sabah demirle çok hoşumuza gitti.

Nil'in yapılacaklar listesi. Sırf bunu yapmak için sabah 7de kalktı, dişlerini fırçaladı, ilacını içti sonra da 'ok işareti' yaptı. Parmağıyla gösterdiği yuvarlak halka da odası 'toplu' demekmiş. Toplu'nun nasıl yazılacağını bilmediğinden 'top' çizmiş.Aklınıza 'oyuncak top' gelmesin diye de uyardı. Canım benim


                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder