24 Ağustos 2016 Çarşamba

Endokrinoloji

Geçen ay karın ağrısı mide bulantısı için gittiğimizde tahlillerinde Serbest T3 yüksek çıkmıştı.Normalde 4.5 olması gereken maksimum değer 7.18 di ve 1 ay sonraya randevu vermişlerid. Bugün onun için gittik ve yine  yüksek çıktı.7.49.Profesör tek başına yüksek çıkmasını nedenini anlayamadığını söyledi ve ultrason istedi. 21 Eylül'de ultrason çekildikten sonra bir karar vereceğinin söyledi. Moralimiz biraz bozuldu umarım ciddi birşey çıkmaz.Kan verirken biraz huysuzlandı.Kan alan hemşire kadındı.Boyunu ölçen asistan erkekti ve çok hoşuna gitti, kan alan da erkek olsun dedi ama beklediği gibi çıkmadı:)Minik kuşum inşallah ciddi birşeyin yoktur.
Çıkışta, her hastane çıkışında yaptığımız gibi birrşeyler yemeye gittik nille. Migronun yanında açılan
 kahve dünyasına gittik ilk defa.Macaron yedi.İlk kez tattık ikimiz de ama kakolu dışındakileri sevmedi hiç.Koca bir bardak da süt içti. Sonra akşamüzeri Demir bizi aldı ve Magnezya'ya gittik. Orda da LCW'den Nilê o kadar güzel bir elbise aldık ki:) Aşağıda fotosu var.Büyüğü olsa kendime de alırdım. Akşam da bahçede oynadılar.Güler Teyzelerle, Ayten Teyzelerle kameşyada oturduk, annem kurabiye yapmıştı. Çay içtik.Nil ne zamandır zaten piknik yapmak istiyordu. Akşam duşta bana:'Anne bugün çok mutlu oldum ben , neden?' dedi'. Canım yavrum benim.
Öteki düdük, Doğa da artık akşamları çok zor uyuyor, ben gücüyle başedemiyorum resmen, iki akşamdır Demir uyutuyor.
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder